Leírás
Idei első számunkban két interjút közlünk, Paulinával beszélgettünk, akinek kicsit karcos hangja, a mainstream-től eltérő szövegei és énekstílusa felkeltette érdeklődésünket. A dalszerzésről, a rá irányuló figyelem kezeléséről, a koncertekről és a közelmúltban összeállt zenekaráról kérdeztük a fiatal énekest. A másik interjú Jurisits Tamással, a 2022-es Új Gitáros Tehetségkutató győztesével készült, Borbély Tamás kollégánk, aki szintén gitáros, szakmai témákról is faggatta interjúalanyát.
A négy teszt közül kiemelném a Universal Audio UAFX Dream ’65 Reverb Amplifier pedálról készült írást, mert az elsősorban stúdiótechnikával foglalkozó UAD cég nagyot alkotott ezzel a gitárerősítő szimulátor pedállal. Tesztet olvashattok a talán kevésbé ismert japán gitárgyártó cég, a Fujigen (FGN) J-Standard Odyssey Traditional Strat fazonú modelljéről, és a dobosokra gondolva Németh Tamás kollégánk „megtesztelte” a Meinl Byzance Traditional Polyphonic cintányérsorozatának új 2023-as darabjait. Ja, és ne feledkezzünk meg a Yamaha Revstar csúcsmodelljéről, az RSP 20-ról készült írásról sem…
A felsoroltakon kívül persze még számos további technikai és zenei hír is olvasható a februári Zenészben. Ezek közül talán az új Zoom MicTrak felvevős mikrofon családról, a Yamaha eddigi legkisebb hordozható PA rendszeréről, a STAGEPAS 200-ról és a német LD Systems új, többféle konfigurációban gyártott G4X 2.1-es PA rendszeréről szóló cikkeket ajánljuk figyelmetekbe.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.